
Introductie
Meo is het nieuwe brillenmerk van Olivia Moorkens. Nadat ze is afgestuurd aan de MOF* Eyeglass Craftsmanship school in Frankrijk, waar ze het vakmanschap van brillenmaken heeft afgerond, contacteerde ze ons voor de webshop en branding van haar nieuwe merk.


Sector
Fashion, glasses
Services
Productfotografie, Fotografie, Website, Webshop, Web Development, Webdesign, Online Branding, Huisstijl, Logo ontwerp, Branding, Branding & Identiteit
Details

Campagne fotografie:
Make up & hair:
Model:






Meo is de Thaise naam van Olivia Moorkens. Als logo hebben we gekozen voor een duidelijk en herkenbaar woordbeeld. Duidelijke productfotografie laat de esthetiek en kwaliteit van het product spreken. Campagnebeelden zorgen voor de focus op de collectie’s. Sfeerfotografie geeft het ambachtelijke aspect van het maakproces weer.





De webshop is sober en focust zich op het product en de campagnebeelden. Het verschil in zwart en wit geeft aan om welke collectie het gaat. Bij het kiezen van een montuur wordt de klant geholpen door de productweergave én door de sfeerfotografie. Via de webcam kan hij tevens een live-simulatie bekijken om zo meer zicht te krijgen op zijn aankoop.
Meer informatie over dit project
“Verwelkomd in een heel toffe omgeving vol toffe, getalenteerde en creatieve gasten. Altijd bereikbaar als je iets nodig hebt. In één zin: Super leuke samenwerking!”
Olivia Moorkens, owner Meo eyewear