
Introductie
Festival van de architectuur is een initiatief van het Vlaams Architectuurinstituut. Dit evenement verbindt ontwerpers, beleidsmakers en bewoners. Het moedigt alle partijen aan om na te denken over een goed ontworpen leefomgeving. Wij zorgden voor de totale branding & website voor een divers publiek.


Sector
Cultuur
Services
Huisstijl, Print Design, Campagne, Print Design, Web Development, Webdesign, Social Media, Online Branding, E-mailmarketing, Huisstijl, Online branding, Logo ontwerp, Branding, Merkidentiteit
Details







Rekening houdend met het logo van het Vlaamse Architectuurinstituut creëerden we een dynamische, herkenbare huisstijl. De typografie van het logo krijgt de functie van architect en bepaald zo de vorm ervan. De huisstijl is opgebouwd uit de verschillende volumes die telkens één geheel vormen. Bij de volgende editie’s kan de kleur en het campagnebeeld veranderen zonder de herkenbaarheid te verliezen.






Vertrekkend met het campagnebeeld, thema & logo kom je direct tot de essentie van het festival; het programma. Dat is onderverdeeld in 3 duidelijke categorieën: horen, zien & doen. Als bezoeker kan je via een account activiteiten opslaan om zo een eigen overzicht te creëren. De website wordt verder ondersteund met verschillende opiniestukken van experten in hun vak.




Fotografie campagnebeeld:
Meer informatie over dit project
“We make. heeft een visuele identiteit neergezet die architectuur toegankelijk maakt bij een breder publiek en bovendien dynamisch invulbaar is tijdens de volgende edities. Tijdens de samenwerking kwam We make. telkens opnieuw met creatieve input en frisse ideeën voor de dag!”
Egon Verleye