Branding & website voor Festival van de Architectuur.

Introduction

Festival van de architectuur is een initiatief van het Vlaams Architectuurinstituut. Dit evenement verbindt ontwerpers, beleidsmakers en bewoners. Het moedigt alle partijen aan om na te denken over een goed ontworpen leefomgeving. Wij zorgden voor de totale branding & website voor een divers publiek.

Sector

Cultuur

Services

Branding, Campagne, E-mailmarketing, Huisstijl, Huisstijl, Logo ontwerp, Merkidentiteit, Online branding, Online Branding, Print Design, Print Design, Social Media, Web Development, Webdesign

Details

Rekening houdend met het logo van het Vlaamse Architectuurinstituut creëerden we een dynamische, herkenbare huisstijl. De typografie van het logo krijgt de functie van architect en bepaald zo de vorm ervan. De huisstijl is opgebouwd uit de verschillende volumes die telkens één geheel vormen. Bij de volgende editie’s kan de kleur en het campagnebeeld veranderen zonder de herkenbaarheid te verliezen.

Vertrekkend met het campagnebeeld, thema & logo kom je direct tot de essentie van het festival; het programma. Dat is onderverdeeld in 3 duidelijke categorieën: horen, zien & doen. Als bezoeker kan je via een account activiteiten opslaan om zo een eigen overzicht te creëren. De website wordt verder ondersteund met verschillende opiniestukken van experten in hun vak.

Fotografie campagnebeeld:

Learn more about this project

“We make. heeft een visuele identiteit neergezet die architectuur toegankelijk maakt bij een breder publiek en bovendien dynamisch invulbaar is tijdens de volgende edities. Tijdens de samenwerking kwam We make. telkens opnieuw met creatieve input en frisse ideeën voor de dag!”

Egon Verleye

Want to learn more about this project?

Jonas Winand @ We Make.

+32 476 64 80 40