
Introductie
De Groote - De Man is meer dan een standaard advocatenkantoor. Op een aanstekelijke manier wordt er gezocht naar een verfrissing van het juridische landschap. Het beroep wordt afgestoft door digitale media in het hart te sluiten. In opdracht van Trendwolves - die de rebranding en hernieuwde communicatie strategie uitwerkte - werkten wij een nieuwe visuele identiteit en website uit die deze visie uitdraagt.


Sector
Zakelijk
Services
Fotografie, Iconen, Huisstijl, Print Design, Web Development, Webdesign, UI Design, UX Design, Online Branding, Tone of voice, Logo ontwerp, Merkidentiteit
Details







Het logo en de huisstijl bestaan uit twee verschillende lettertypes die in een complementaire relatie samen symbool staan voor de samenwerking tussen de twee namen en de meewerkende onderneming die “De Groote - De Man” is. Het blauw van de vorige huisstijl hebben we opgefrist, spontane indirecte fotografie geeft de dynamiek en de persoonlijke aanpak weer.

Photography:
Vertrekkend vanuit de expertisevelden krijg je een duidelijk overzicht van waar “De Groote - De Man” actief is. Gelinkte producten komen snel tevoorschijn om het aanbod te tonen. De troeven van het kantoor komen op deze manier duidelijk aan bod ondersteund door duidelijke iconen, afwisselend kleurgebruik en heldere navigatie.




In samenwerking met:
Meer informatie over dit project
“De branding weerspiegelt helemaal de frisse wind die we willen overbrengen om ons te kunnen onderscheiden in de markt. De website vertaalt perfect onze visie en dient als tool waarmee we verder kunnen groeien in onze producten en expertise.”
Peter Van Hende, De Groote De Man