
Introductie
In televisieprogramma 'Sorry voor alles' wordt het leven van een nietsvermoedende Vlaming, buiten zijn weten om, een maand lang in handen genomen door een team van televisiemakers. Het complot, waar ook de familie en vrienden van het slachtoffer deel van uitmaken, wordt uiteindelijk onthuld in een live studioquiz. Wij zijn verantwoordelijk voor het logo en de huisstijl van het populaire programma.


Sector
Entertainment
Services
Iconen, Huisstijl, Logo ontwerp, Art Direction
Details
Doorleefd zwart-wit vindt het midden tussen street art en publieke signalisatie en verwijst zo naar privacy en publieke ruimte, belangrijke onderliggende thema’s van het programma. Vierkante haakjes zijn een flexibel, herkenbaar stijlelement.









Twee verschillende sets iconen gidsen de kijkers van Sorry voor alles door elke uitzending. De omkaderde iconen worden gebruikt tijdens verborgen camerabeelden, andere iconen ondersteunen als live muurprojectie het verloop van de studioquiz.



Meer informatie over dit project
“We make. is een ideale partner tijdens het creatieve proces. Ze spelen kort op de bal, hebben massa’s ideeën en voelen instinctief aan wat werkt op verschillende media. In ons geval leidde dat o.a. tot een logo dat in heel Vlaanderen herkend wordt. ”
Ellen Vanhove - Warner Bros