Branding en website voor Urban Fibres.

Urban Fibres, circulaire economie, circular economy, recycle, denim, jeans, identity, logo, website, one pager, branding, antwerp, antwerpen

Introductie

Tom Duhoux, idealist en oprichter van het duurzame jeansmerk HNST kwam naar onze studio met een nieuw innovatief circulair business model. Urban Fibres wil de volledige ketenregie in handen nemen, bovendien vormt het een kwaliteitslabel dat garant staat voor het transparant, ecologisch en circulaire productieproces van jeans.

Urban Fibres, circulaire economie, circular economy, recycle, denim, jeans, identity, logo, website, one pager, branding, antwerp, antwerpen
Urban Fibres, circulaire economie, circular economy, recycle, denim, jeans, identity, logo, website, one pager, branding, antwerp, antwerpen

Sector

Fashion

Services

Branding, Branding & Identiteit, Fotografie, Huisstijl, Iconen, Logo ontwerp, Web Development, Webdesign, Website

Details

Urban Fibres, circulaire economie, circular economy, recycle, denim, jeans, identity, logo, website, one pager, branding, antwerp, antwerpen
Urban Fibres, circulaire economie, circular economy, recycle, denim, jeans, identity, logo, website, one pager, branding, antwerp, antwerpen
Urban Fibres, circulaire economie, circular economy, recycle, denim, jeans, identity, logo, website, one pager, branding, antwerp, antwerpen

Het opnieuw inzetten van gerecycleerd materiaal is slechts één aspect. Hoe je dit doet, hoe je de kwaliteit waarborgt en hoe je een volgend hergebruik ook nog mogelijk maakt, is een grotere uitdaging.

Urban Fibres, circulaire economie, circular economy, recycle, denim, jeans, identity, logo, website, one pager, branding, antwerp, antwerpen
Urban Fibres richt zich op merken en labels die willen inzetten op een eerlijk gerecycleerd materiaal. Daarom zetten we in op een sprekend logo, duidelijke beeldtaal en infografische fotografie.

Vertrekkende vanuit de jeansvezels en het circulair aspect wordt de visuele identiteit herkenbaar dankzij een hedendaags lettertype met elegante organische toets. Deze strakke zwart-wit stijl aangevuld met duidelijke iconen en sprekende fotografie maken de cirkel rond.

Urban Fibres richt zich op merken en labels die willen inzetten op een eerlijk gerecycleerd materiaal. Daarom zetten we in op een sprekend logo, duidelijke beeldtaal en infografische fotografie.

De website vertelt het verhaal van Urban Fires in woord en beeld, vanuit een sterke missie worden werkproces en oplossingen aangekaart. Zo spreken ze labels en merken aan die willen inzetten op eerlijke gerecycleerde materialen.

Meer informatie over dit project

Meer weten over dit project?

Johan Theeuwes @ We Make.

+32 485 94 93 43