Rebranding & website voor liefhebbers

liefhebbers, rebranding, branding, huisstijl, grafisch bureau antwerpen, creative agency

Introductie

liefhebbers is een Vlaams productiehuis, opgericht in 2014, dat verantwoordelijk is voor een aantal televisieproducties waaronder Het goeie leven, Van algemeen nut en De Columbus. Kenmerkend voor de programma’s van Liefhebbers is dat ze traag gemaakt worden: vaak staan thema’s zoals de natuur, onthaasting en tuinieren centraal.

liefhebbers, rebranding, branding, huisstijl, grafisch bureau antwerpen, creative agency
liefhebbers, rebranding, branding, huisstijl, grafisch bureau antwerpen, creative agency

Sector

Video Production

Services

Illustratie, Iconen, Huisstijl, Website, Web Development, Webdesign, Rebranding, Logo ontwerp

Details

liefhebbers, rebranding, branding, huisstijl, grafisch bureau antwerpen, creative agency

Het zijn letterlijk liefhebbers. Zonder lidwoord, zonder hoofdletter. Gewoon liefhebbers onder liefhebbers. Programma’s maken we uit pure liefhebberij. Als ze het niet graag doen, dan doen ze het gewoon niet.

We hebben deze visie omgezet in een verhalende en licht absurde identiteit. Waarbij we zeer organisch verschillende huisstijl elementen combineren.

liefhebbers, rebranding, branding, huisstijl, grafisch bureau antwerpen, creative agency
liefhebbers, rebranding, branding, huisstijl, grafisch bureau antwerpen, creative agency
liefhebbers, rebranding, branding, huisstijl, grafisch bureau antwerpen, creative agency
liefhebbers, rebranding, branding, huisstijl, grafisch bureau antwerpen, creative agency
liefhebbers, rebranding, branding, huisstijl, grafisch bureau antwerpen, creative agency
liefhebbers, rebranding, branding, huisstijl, grafisch bureau antwerpen, creative agency

Deze visie hebben we omgezet in een nieuwe identiteit en website. Het aangepaste lettertype maakt het woordbeeld eigen. De lichte absurditeit van de kameel wordt geïllustreerd in illustratie, samen met extra mini-illustraties doorheen gans de website die elementen uit de producties tonen.

liefhebbers, rebranding, branding, huisstijl, grafisch bureau antwerpen, creative agency

Naast de grafische afbeeldingen ligt de focus op de producties zelf door middel van foto- en bewegende beelden. Verschillende scrollsnelheden, een duidelijk overzicht van de projecten en het team en getuigenissen, zorgen voor een luchtige beleving van wat enthousiastelingen doen en waar ze voor staan.

Meer informatie over dit project

Meer weten over dit project?

Jonas Winand @ We Make.

+32 476 64 80 40