
Introductie
Keukenfabrikant Interpoint ging de samenwerking aan met twee interieurontwerpers en zou zich voortaan rechtstreeks op eindgebruikers richten. Wij ontwikkelden een merkidentiteit en een website die hen in het topsegment van de keukenmarkt plaatsen.


Sector
Interieur
Services
Huisstijl, Print Design, Website, Huisstijl, Logo ontwerp
Details




Het nieuwe merk biedt klanten feilloze productie, maar ook hoogstaand design en een one stop shop-ervaring. Een hedendaagse zwart-witte huisstijl met oranje accenten drukt een hedendaagse, persoonlijke aanpak uit.




Matzwarte raamstickers verhulden de nieuwe winkellocatie op het Antwerpse Zuid tijdens de weken voor de opening. Nieuwsgierigen konden door de uitgespaarde logo’s toch al een kijkje nemen.


Additional photography:

Productie en design zijn de belangrijkste pijlers van de website, een derde pagina vertelt bezoekers over de nieuwe werkwijze en de rijke geschiedenis van het merk.

Meer informatie over dit project
“Tijdens onze samenwerking slaagde We make. erin onze visie op design en keukens te vertalen naar een sterk merk.”
Alain Dierckx - Interpoint