Branding voor 505-Concerten

505-concerten voor Menselijkheid, branding, campagne, 11.11.11, Logo, Festival, Poster, NGO, goed doel

Introductie

Een oprechte boodschap van verbondenheid en solidariteit weerklinkt in ons land met de aankondiging van "505 - Concerten voor Menselijkheid". Dit bijzondere initiatief, gedragen door een collectief van betrokken burgers uit diverse achtergronden, de muziekscene, middenveldorganisaties en bedrijven, pleit voor een beleid en een samenleving die de menselijkheid centraal stellen.

505-concerten voor Menselijkheid, branding, campagne, website, webontwerp, Logo, Festival, Poster, NGO, goed doel
505-concerten voor Menselijkheid, branding, campagne, 11.11.11, Logo, Festival, Poster, NGO, goed doel

Sector

non profit, Organisatie, Entertainment, Cultural

Services

Iconen, Signalisatie, Huisstijl, Campagne, Print Design, Webdesign, Social Media, Logo ontwerp, Merkidentiteit

Details

505-concerten voor Menselijkheid, branding, campagne, 11.11.11, Logo, Festival, Poster, NGO, goed doel

De organisatie mikt op meer dan 20.000 mensen die samenkomen in Antwerpen op zondag 5 mei voor een groots gratis muziekevenement dat de kracht van menselijkheid en solidariteit in de spotlight zet.

505-concerten voor Menselijkheid, branding, campagne, 11.11.11, Logo, Festival, Poster, NGO, goed doel
505-concerten voor Menselijkheid, branding, campagne, 11.11.11, Logo, Festival, Poster, NGO, goed doel, Bart Peeters
505-concerten voor Menselijkheid, branding, campagne, Logo, Festival, Poster, NGO, goed doel, Elisabeth Lucie Baeten, Miss Angel, Faisal
505-concerten voor Menselijkheid, Selah Sue, Flip Kowlier

Op poten gezet door psychologe en auteur Elisabeth Van Lierop, haar man Tijs Delbeke, muzikant bij o.a. Balthazar en Warhaus, en Els Hertogen, 11.11.11 directeur, geven de '505 - Concerten voor Menselijkheid' een krachtig signaal naar onze beleidsmakers, een maand voor de verkiezingen, voor een meer humaan en empathisch beleid.

505-concerten voor Menselijkheid, Elisabeth Van Lierop, Tijs Delbeke
505-concerten voor Menselijkheid, branding, campagne, 11.11.11, Logo, Festival, Poster, NGO, goed doel
war is over

De drie initiatiefnemers organiseren de ‘505 - Concerten voor Menselijkheid’ niet alleen. Het hart van dit initiatief is de gemeenschappelijke wil van burgers, bedrijven en organisaties om samen te komen en een verschil te maken. Een vijftigtal organisaties, waaronder De Ambrassade, sloten zich al bij het evenement op 5 mei aan.

505-concerten voor Menselijkheid, branding, campagne, 11.11.11, Logo, Festival, Poster, NGO, goed doel, website
505-concerten voor Menselijkheid, Laura Tesoro
505-concerten voor Menselijkheid, Els Hertogen

"Bij We make voelen we een sterke verbondenheid met projecten met maatschappelijk en sociaal belang. Toen de vraag kwam om de vormgeving te verzorgen voor 505 - Concerten, hebben we geen seconde getwijfeld. We zijn blij en vereerd om mee te werken aan dit mooie initiatief voor menselijkheid, gedragen door geëngageerde burgers." - Jonas

505-concerten voor Menselijkheid, De Afspraak, VRT
505-concerten voor Menselijkheid, branding, campagne, 11.11.11, Logo, Festival, Poster, NGO, goed doel

"Concerten voor menselijkheid, een festival ter bevordering van mens en maatschappij? Daar zetten ik en het team van We Make graag enthousiast onze schouders onder. De vormgeving is geïnspireerd op de "WAR IS OVER! (If You Want It)" campagne van John Lennon en Yoko Ono, gecombineerd met een flinke dosis positiviteit en menselijkheid om er vooral een leuke dag van te maken." - Johan

505-concerten voor Menselijkheid, branding, campagne, 11.11.11, Logo, Festival, Poster, NGO, goed doel
505-concerten voor Menselijkheid, branding, campagne, 11.11.11, Logo, Festival, Poster, NGO, goed doel, signalisatie
505-concerten voor Menselijkheid, branding, campagne, 11.11.11, Logo, Festival, Poster, NGO, goed doel, signalisatie

Meer informatie over dit project

“Zo dankbaar dat jullie meteen zo enthousiast jullie schouders hieronder wilden zetten.”

Elisabeth Van Lierop

Meer weten over dit project?

Jonas Winand @ We Make.

+32 476 64 80 40